تبلیغ های خلاقانه

تبلیغ خلاقانه شامپوی ضد شوره سر کِلیر

برای مردمی که از کنار این تبلیغ می گذرند، به نظر میاد روی موهای زن شوره ریخته، اما وقتی نزدیکتر میان، می بینن که شوره نیست و یک جور بن تخفیفه که میتونن با تحویل دادن اون به فروشگاهای کلیر، شامپوی ضد شوره سر کِلیر رو با ده درصد تخفیف خریداری کنند!

 

تبلیغ پارتیزانی و متفاوت یک شرکت بیمه!

دو تا بنر رو جلوی چرخهای ماشین قرار میدن، تصویر روی این بنرها از دور صاحب ماشین رو به اشتباه میندازه و فکر میکنه تایرهای ماشینش رو دزدیدن. وقتی با نگرانی به ماشینش نزدیک میشه، میبینه که اونها فقط بنر تبلیغاتی هستند، پشت بنرها هم اسم و مشخصات شرکت بیمه نوشته شده!

موسیقی را بهتر حس می کنید!

Solomon Tsitsuashvili
یک کپی رایتر اهل گرجستان است که چالش جذابی برای خودش برپا کرده، به این شکل که هر روز یک پوستر و شعار خلاقانه برای برندهای معروف جهان طراحی می کند.
او این آگهی خلاقانه و بسیار ساده را برای شرکت جی بی ال، تولیدکننده تجهیزات صوتی مثل بلندگو و هدفون طراحی کرده است.

کمپین خلاقانه اپلیکیشن
AmericanEHR’s Health Alerts
با شعار:
عفونت میکربی می تواند کشنده باشد!

این اپلیکیشن درباره بیماریها و مسایل بهداشتی به کاربران اطلاعات و راهکار می دهد و آنها را از موضوعات و اطلاعیه های اضطراری بهداشتی و پزشکی مثل بیماری های همه گیر، عفونت ها، بلایای طبیعی، یادآوری مواد مخدر، پزشکی سفر و غیره، بلافاصله باخبر می سازد.

این کمپین که راه های انتقال میکروب و مبتلا شدن به بیماریهای عفونی را به روش خلاقانه ای نشان داده، در سال 2016 از سوی موسسه گرافیس آمریکا در بخش تبلیغات، جایزه پلاتینیوم دریافت کرده است.

کانسپتی برای تبلیغ گوشی آیفون در ایستگاه اتوبوس

یک گوشی آیفون به شکل سه بعدی طراحی شده و اپلیکیشنهای آیفون که ما آنها را با آیکونهایشان می شناسیم، به شکل تصاویر واقعی درآمده و در قفسه ها قرار گرفته اند.

یک تبلیغ پارتیزانی خلاقانه که با هزینه بسیارکمی اجرا شده اما خیلی خوب دیده می شود و مورد توجه قرار می گیرد.

تبلیغ اسپری ضد قارچ کف و انگشتان پا، با استفاده هوشمندانه از خزه ها، خوردگی رنگ و ترکهای روی زمین و دیوار.

بیلبورد متفاوت و جذاب یک سازمان حفظ محیط زیست در اسکاتلند که از مردم خواسته که با کمکهای نقدی، به این سازمان کمک کنند تا مناظر طبیعی اسکاتلند را حفظ کنند!

یک قاب بزرگ خالی که کوه زیبایی که در پس زمینه قرار دارد را قاب گرفته است

این تبلیغ دورکس با مقایسه قیمت ناچیز کاندوم با قیمت بسیار بالای وسایلی که والدین باید برای فرزندان خود بخرند، ساخته شده است!

این روش، یعنی نشان دادن طنزآمیز مشکلات بچه دار شدن برای مجاب کردن مردم به استفاده از کاندوم، توسط برندهای دیگه هم اجرا شده و حتی تیزر هم ساخته شده است.

این کمپین در سال 2009 در اکوادور منتشر شده، یکی از کاربران به عنوان مخالفت با آن، در زیر صفحه ای که این کمپین منتشر شده کامنت گذاشته که:
اگر بچه ها را دوست دارید، این قیمت ناچیزی است که به خاطرشان باید بپردازید، زندگی خارج از تبلیغات هم وجود دارد، زندگی کن!

آگهی جالب یک سازمان طرفدار حقوق حیوانات در مجله که قصد دارد مردم را تشویق کند که حیوانات ولگرد شهری را به عنوان حیوان خانگی بپذیرند.
هر روز ده هزار سگ (با روش تزریق سم) معدوم می شوند.

جایی که نوشته و تصویر سرنگ قرار دارد، نقطه چینی است که اگر آن را ببریم، سرنگ حذف شده و یک قلاده در گردن سگ ظاهر می شود، یعنی اگر مسوولیت سگها را بپذیریم، آنها زنده می مانند!

تبلیغ متفاوت کاندوم با شبیه سازی طنازانه موقعیت!

احمق نباش
از خودت محافظت کن!

یک پاسخ به “تبلیغ های خلاقانه”

  1. دیدگاه‌ گفت:

    جدیدا کم محتوی میزارید. لطفا بیشتر محتوی عکاسی صنعتی بزارید تا ما هم استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *