ایده های خلاق تبلیغاتی

امروز میخواهیم از عکاسی خارج شویم و با شما چند ایده خلاق تبلیغاتی را تماشا کنیم، البته بی ربط به عکاسی تبلیغاتی نیست و خلاقیت ما را تحریک می کند.

اتوبوسهای جالب فرودگاه برن سوییس بر روی اتوبوس اصلی، اتوبوس قرمزی طراحی شده که انگار در حال بلند شدن از زمین است. پوشیده شدن اتوبوس اصلی با آبی آسمانی و ابر، این تصور را تشدید می کند.

 

آگهی خلاقانه انجمن اهدای خون یونان شما هم می توانید سوپر قهرمان بعضی آدمها باشید. استفاده درست از یک شخصیت معروف و عناصر و المانهای مربوط به موضوع تبلیغ

 

کمپین شیرین و جذاب مرکز کودکان ونکووِر کانادا، جهت جلب کمکهای مردم برای ساخت ساختمان جدید با شعارِ: ما بچه ها خودمون نمیتونیم انجامش بدیم.

 

تبلیغ شامپوی صاف کننده مو در فروشگاه مراقب باشید سر نخورید! اشاره به صافی و یکدستی مو طبق نتایج تحقیقات، حدود 70 درصد مشتریان در محل خرید تصمیم به خرید یک محصول می گیرند.

 

تبلیغ بسیار خلاقانه نخ دندان میرادنت وسط مجله، دو صفحه سفید و صورتی نشاندهنده دندانها و لثه هستند و نخِ نشانگرِ صفحه هم کنایه از نخ دندان است.

 

ماشین ظرفشویی زانوسی، ساخت ایتالیا از سال 1916 زانوسی در این آگهی با استفاده خلاقانه از اِلِمان شناخته شده و محبوب برج پیزا به هویت ایتالیایی خود به عنوان یک مزیت شاخص اشاره کرده است.

 

آگهی جالب نوار چسب نوارچسب آدل با چسبندگی فوق العاده بیشتر وقتها، ایده تبلیغ، در خود محصول نهفته است.

3 پاسخ به “ایده های خلاق تبلیغاتی”

  1. چه ایده های جالبی…

  2. احسان گفت:

    با تشکر از مطالب مفیدتون. درباره عکاسی صنعتی بیشتر مطلب بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *